ماجرای لیلا حاتمی در صفحه اول IMDB


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 5 / 3 / 1393
بازدید : 2206
نویسنده : خورشید

ماجرای لیلا حاتمی در صفحه اول IMDB

واکنش‌های ایجاد شده نسبت به ماجرای روبوسی لیلا حاتمی و ژیل ژاکوب در جشنواره کن بازتاب زیادی در رسانه‌های جهانی داشته است.
ماجرای لیلا حاتمی در صفحه اول IMDB

55آنلاين :

 

در بخشی از این خبر می‌خوانیم که روبوسی لیلا حاتمی با ژیل ژاکوب، رییس جشنواره کن در ملأ عام، باعث ایجاد تحرکاتی در کشور او شده است.

طبق قوانین نظام اسلامی در ایران، مردان و زنان نامحرم حق لمس کردن یا بوسیدن همدیگر را در ملأ عام ندارند. این بوسه چهارشنبه گذشته در مراسم افتتاحیه فیلم گریس موناکو اتفاق افتاد. گروهی از دانشجویان حزب‌اللهی شکایتی را علیه حاتمی تنظیم کرده و در آن به این نکته اشاره کرده‌اند که حاتمی به خاطر این اقدام باید زندانی شده و شلاق بخورد. در بخشی از این بیانیه چنین آمده: «ما، امضا کنندگان، که گروهی از برادران و خواهران دانشجوی مسلمان هستیم، از شاخه فرهنگی و رسانه‌ای دستگاه قضایی تقاضا داریم تا لیلا حاتمی را به خاطر عمل گناه‌آلود بوسیدن یک مرد غریبه در ملأ عام تحت پیگرد قانونی قرار داده و طبق بند 638 قانون مجازات اسلامی او را به زندان محکوم کند.» در ادامه بیانیه به این نکته اشاره شده که: «علاوه بر این، عمل این ستاره سینما، احساسات مذهبی ملت سرفراز و شهید پرور ایران را جریحه‌دار کرده و بنابراین ما همچنین تقاضای شلاق خوردن او را مطابق نص صریح قانون داریم.»

 
انتهای پیام/

لیلا حاتمی در خصوص اتفاقات جشنواره کن با ارسال پیامی ضمن عذرخواهی و ابراز تاسف بابت آزرده خاطر شدن احساسات مردم ایران در پیامی نوشت:در این سال ها پیشنهادات مختلفی را برای بازی در فیلم های  خارج از ایران به این دلیل نپذیرفتم که ادامه فعالیت در سینمای ایران همیشه برایم اولویت داشته است. در جشنواره های بین المللی که در طول این سال ها حضور داشته ام چه به عنوان بازیگر فیلمی که از سینمای ایران در جشنواره حضور داشته و نمایندگی ایران را برای دیگران تداعی میکرده و چه به عنوان داور منتخب و مدعو جشنواره هاکه صرفا به عنوان شخصیتی مستقل در آن ها حضور داشته ام؛  سعی کرده ام موازین و اصول را رعایت کنم ؛ به همین دلیلِ روشن که رعایت این اصول از الزامات کار در سینمای ایران است.

در ادامه این پیام آمده است:این بار نیز طی مکاتباتی که با مسوولین فستیوال داشتم به تفصیل تمام نکات را توضیح داده بودم و خواستار همکاری آن ها شده بودم لذا در مراسم افتتاحیه و غیره؛ آن ها همه مقررات را میدانستند وبا همکاری و درک متقابل هیچ مورد خاصی  پیش نیامد.

در بخش دیگری این پیام می خوانیم:اما در مورد آقای ژیل ژاکوب که با قریب نود سال سن آخرین سال حضورش در فستیوال را میگذراند باید توضیح دهم که ایشان به علت کهولت  و از یاد بردن همه تاکیدات؛ که معمول این سن و سال است؛ ضوابط یادشده را فراموش کرد و اقدام پیشگیرانه من برای دست دادن با ایشان هم موثر واقع نشد.مسلما ایشان برای من حکم پدربزرگ کهنسالی را داشت که میزبان من هم بود.

حاتمی در پایان متن پیام خود نوشته است:هرچند از ادای این توضیحات شرم دارم اما شاید برای کسانی  که  نمیتوانستند موقعیت ناگزیر من را درک کنند ناچار شدم وارد برخی جزییات شوم.با این حال از این پیشامد و اینکه احساسات کسانی را آزرده باشم بسیار متاسفم چه خود تربیت شده پدری هستم که همه از میزان علاقه او به دین و ملیت ایرانی آگاهند.

 
 




:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
امیر در تاریخ : 1393/3/5/1 - - گفته است :
سلام بانوی ایرانی این یک نظر تبلیغاتی نیست لطفا تا اخرش رو بخونید برای جفتمون ایشالا خوب باشه میخوام باهات تبادل بنر داشته باشم و تبادل لینک و اگه امکانش هست تبادل نویسندگی اگه هر کدومش رو هستی بهم پیام بده داداش این سایت رو ازش خوشم اومده مطالبش زیاده و 2000 -3000 تا بازدید داره عالیه ما میتونیم با گذاشتن کد های پاپ آپ هم در وب هم دیگه آمارمون رو بالا ببریم بازدید دیروز من هم 1400 بود تازگی ها اسم وب رو عوض کردم و همه ی لینک ها رو پاک کردم برای همین بازدید اومده پایین که ایشالا تا اخر امشب درستش میکنم خیلی خوشحال میشم با هم همکاری داشته باشیم اگه موافقی پی ام بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1014
بازدید ماه : 6157
بازدید کل : 290017
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com